+ Mindre bra start på veckan

 
GODMORGON FINA ♥
 
Hoppas ni har en fin start på veckan. Det är ju faktiskt oktober idag. Alltså samma månad som lilla M kommer. Vi råkar faktiskt veta att han kommer redan nästa vecka. Så himla spännande! Som vi har längtat efter honom sedan i februari, sjukt hur lång tid det har gått redan! 
 
 
Hur mår jag då? Just nu mår jag i ärlighetens namn sådär. Vaknade upp med världens förkyldning som har kommit tillbaks. Värk i hela kroppen. Det märks verkligen att kroppen är tung nu och att bebis är redo att komma ut när som helst. Dessutom har vi byggjobbare hos oss nu i tre dagar, vilket gör att det är kaos hemma. Det stressar mig och gör det svårt att slappna av. Vi kan heller inte sova ordentligt pga det utan måste gå upp jättetidigt. 
 
Så det är ganska tufft just nu om jag ska vara ärlig. Energin och det glada humöret är inte på topp. Idag är vi hemma hos mina föräldrar och vilar, både jag och S. Det känns iallafall skönt ♥ 
 
 
Nu räknar vi bara ner dagarna tills vi får träffa vår lilla kille! Du är så välkommen. 
 
 
 
VARDAG | |
Upp